Ibrahimovic nieuwe gezicht Visa tijdens WK-voetbal
Tijdens het WK-voetbal in Rusland zal Zlatan Ibrahimović het nieuwe gezicht worden in de marketingcampagne van Visa, het grootste creditcardnetwerk ter wereld. De voetballer gaat definitief niet mee met Zweden naar het WK, maar zal zich volop inzetten om het merk Visa te vertegenwoordigen. De payment serviceprovider is één van de grootste partners van de FIFA.
De marketingcampagne van Visa zal in de aanloop naar het WK wereldwijd op televisie en internet te zien zijn.
Sneller en eenvoudiger betalen
Fans die naar het WK gaan, kunnen in en rondom het voetbalstadion nu nog sneller en gemakkelijker betalen door het toevoegen van ruim 3.500 vaste betaalpunten en 1.000 mobiele betaallocaties. Deze zijn uitgerust met de laatste betaaltechnologieën van Visa, zoals betalen met de creditcard door middel van een dip, tap of swipe.
Visa gaat fans bovendien voorzien van snelle, eenvoudige cashvrije betaalmethoden, die met behulp van de creditcard kunnen worden opgeladen, zoals:
- 6.500 betaalringen
- 30.000 betaalbandjes
- Draadloze betaalpasje
De eerste wedstrijd van het WK in Rusland vindt plaats om 14 juni, 17:00 Nederlandse tijd.
Gepubliceerd op: